סרי לנקה היא יעד אטרקטיבי לתיירים ואנשי עסקים מכל העולם. המדינה השוכנת בדרום אסיה, מציעה למבקריה נופים מגוונים הכוללים הרי ג'ונגל וחופים מרהיבים עם מים צלולים.

אנחנו יכולים להרבות שבחים על היעד הנכסף אך במידה והגעתם לכאן, הרי שזה סימן שאתם כבר יודעים את כל הפרטים הללו, ועתה אתם מבקשים לעשות את הצעד הנכסף, לבקר במדינה ולהוציא את אשרת הכניסה הנדרשת.

כדי להיכנס לסרי לנקה, מרבית האזרחים הזרים נדרשים להוציא ויזה המאפשרת שהות במדינה לתקופה מוגבלת המתאימה לסוג הביקור – בין אם מדובר בטיול תיירותי קצר, ביקור משפחתי או נסיעת עסקים.

באתר Visa Hub אנו מספקים ליווי מקצועי להוצאת ויזת תייר או עסקים לסרי לנקה בפשטות ובקלות.

אפשרותכם לפנות אלינו בתהליך קצרצר להשארת פניה ובה תוכלו לכתוב את כל הפרטים הנדרשים כדי שאנו נוכל להגיש עבורכם את הבקשה. כמו-כן לפניכם ערכנו מדריך מסודר המונה את כלל האפשרויות הקיימות לכניסה לסרילנקה.

סוגי הוויזות לסרי לנקה

סרי לנקה מציעה מספר סוגי ויזות למבקרים בתחומיה של המדינה, כאשר הנפוצה ביותר היא כמובן ויזת תייר.

ויזת תייר לסרי לנקה מיועדת לתיירים המבקרים במדינה לתקופה קצרה של עד 30 יום, עם אפשרות להארכה.

יתן כבר מראש להוציא ויזת תיירות בעלת תוקף ארוך יותר לחצי שנה ואף שנתיים. בנוסף, קיימות ויזות עסקים המיועדות לאנשי עסקים המעוניינים לעבוד או לנהל עסק בסרי לנקה.

אפשרויות הוצאת הויזה

ישנן מספר דרכים להוציא ויזה לסרי לנקה.

האפשרות האחת היא באופן מקוון באמצעות שירותים מקוונים דוגמתנו, ובהם ניתן להשאיר את כל הפרטים והמסמכים הנדרשים אונליין, ולקבל בתוך מספר ימים את אשרת הכניסה.

תהליך זה כולל מילוי טופס בקשה מקוון המונה את כלל הפרטים לרבות מספר דרכון, העלאת תמונת פספורט ותשלום אגרה. לאחר אישור הבקשה, מקבלים את הוויזה לסרילנקה במייל, יש להדפיס אותה ולהציג בעת הכניסה למדינה.

אפשרות נוספת היא הוצאת אשרת כניסה לסרי לנקה באמצעות אתרה הרשמי. וכן מטיילים יכולים להוציא את הוויזה עם ההגעה לשדה התעופה. במקרה זה, יש למלא טופס בקשה, להצטלם במקום ולשלם אגרה. חשוב לציין כי זהו אמנם תהליך אפשרי, וישנם שעושים זאת, אך מומלץ להיערך מראש. אינכם יודעים באילו תהליכים ביורוקרטיים והפתעות תתקלו בעת הגעתם אל שדה התעופה.

ויזת עסקים לסרי לנקה

ויזת עסקים מיועדת לאנשי עסקים המעוניינים לעבוד, להשקיע או לנהל עסק בסרי לנקה.

תהליך הוצאת ויזת עסקים לסרילנקה כולל הגשת בקשה ראשונית באתר משרד ההגירה הסרי לנקי, הצגת מסמכים נוספים כמו מכתב הזמנה מעסק מקומי או חוזה עבודה ותשלום אגרה ראשונית עבור ויזת עסקים.

הארכת ויזת עסקים בסרי לנקה ניתנת לתקופות משתנות, בהתאם לצורך העסקי. תהליך ההארכה מצריך מסמכים נוספים כמו חוזה עבודה עדכני ואישור מהמעסיק.

חשוב לציין כי לעתים המורכבות הקיימת בהוצאת ויזת עסקים אכן יכולה להערים קשיים התחלתיים, וגם בנושא זה, הרי שתוכלו לפנות אלינו ולקבל הכוונה וייעוץ למען קבלת הוויזה הנדרשת באופן היעיל והמהיר ביותר.

יתרונות בהוצאת ויזה מבעוד מועד

ישנם מספר יתרונות בהוצאת ויזה מבעוד מועד. ראשית, הוצאת ויזה מראש חוסכת את ההמתנה בתור בשדה התעופה ומאפשרת להתחיל את הטיול או הפגישה העסקית מייד עם ההגעה.

שנית, הוצאת ויזה מראש מאפשרת לוודא שכל המסמכים תקינים וכי הויזה מאושרת, דבר המונע סיכון של אי קבלת ויזה בשדה התעופה מסיבות כלשהן.

התהליך המוקדם מאפשר תכנון מסלול הנסיעה מראש, כולל הזמנת מלונות ותחבורה, והוא מקל על ההתנהלות מבחינת אשרות נוספות או אישורים נדרשים.

דרכי הארכת ויזה לסרי לנקה

הארכת ויזת תייר לסרי לנקה אפשרית או באופן מקוון או בכפוף להגעה למרכז שירותי ההגירה של סרילנקה בקולומבו.

במידה והינכם מבקשים להאריך את שהייתכם בסרי לנקה ומחפשים אחר שירות מהיר ומקצועי, ניתן להשאיר פניה אלינו ב-Visa Hub ונפעל להארכת אשרת הכניסה בהקדם.

במידה ותרצו בכך, כדי להאריך את ויזת התייר דרך האינטרנט, היכנסו לאתר הארכת הויזות הרשמי שם תצטרכו לפתוח יוזר חדש.

מלאו את הפרטים הנדרשים כולל פרטים אישיים, פרטי דרכון ומסלול נסיעה. העלו סריקות של הדרכון והתמונה, ולאחר מילוי כל המידע, תוכלו להגיש את הבקשה להארכה יחד עם קישור לתשלום האגרה. מומלץ להדפיס את הודעת האישור, במידת האפשר.

את הבקשה להארכה מגישים יחד עם כל המסמכים הנדרשים, כמו דרכון, תמונת פספורט, וכן כרטיס חזרה ארצה.

התייעצו איתנו בכל שאלה

תהליך הוצאת הויזה לסרי לנקה משתנה בהתאם לצורך ולסוג הויזה.

עם זאת, המכנה המשותף הוא כי הוצאת ויזה לסרי לנקה מראש, ובמיוחד במקרה של ויזת עסקים, מומלצת על מנת שתוכלו לחסוך זמן ויתרה מזאת: להימנע מבעיות בלתי צפויות.

לפרטים נוספים על תהליך הוצאת הויזה והארכתה, ניתן לפנות אלינו ב-Visa Hub ולקבל שירות מהיר ויעיל.