ויאטנם, מדינה מרהיבה בדרום מזרח אסיה, הפכה ליעד פופולרי עבור תיירים ומטיילים מכל רחבי העולם.

החופים היפים של מפרץ הלונג ביי ועד לשדות האורז הירוקים של סאפה, ויאטנם מציעה חוויות בלתי נשכחות לכל מי שמבקר בה ועם נופים המשתנים מצפונה ועד דרומה.

אחד הצעדים הראשונים והחשובים ביותר לכל מי שמתכנן טיול בויאטנם הוא הוצאת ויזה.

ב-Visa Hub נשמח לספק לכם שירות מקצועי להוצאת ויזה לויאטנם באינטרנט בתוך זמן קצר, מענה מלא ומקיף בעברית והנחיה פרטנית על כלל המסמכים הנדרשים לצורך הוצאת הוויזה לויאטנם באופן חלק ופשוט.

סוגי ויזות לויאטנם

בויאטנם קיימות מספר סוגי ויזות המיועדות למטרות שונות, והן כוללות:

ויזת תייר

הוויזה הנפוצה ביותר עבור מטיילים ותיירים בויטאנם, המאפשרת שהות קצרה של עד 30 ימים. ניתן להגיש בקשה גם לויזה ל-90 ימים.

ויזת עסקים

אשרת כניסה לויאטנם המיועדת לאנשי עסקים ואזרחים זרים הנכנסים לויאטנם מטעמי עבודה.

הוויזה הזו המאפשרת שהות ממושכת יותר, בדרך כלל עד 90 ימים, עם אפשרות להארכה.

ויזות נוספות

ויזת סטודנט מיועדת לסטודנטים הלומדים במוסדות חינוך בויאטנם. תקופת הויזה משתנה בהתאם למשך הלימודים. וכן ויזת עבודה מיועדת למי שמבקש לעבוד בויאטנם. תהליך ההגשה כולל בדרך כלל הצגת אישור ממעסיק ויאטנמי.

אנו מציינים זאת לשם המידע המקיף בנושא, אך כמובן יש לציין כי 2 ויזות אלו לויאטנם אינן נפוצות בישראל כלל.

דרישות ותנאים להוצאת ויזה לויאטנם

לכל סוג ויזה ישנן דרישות שונות, אך ישנם כמה תנאים כלליים שחלים על רוב סוגי אשרות הכניסה:

עליכם להצטייד בדרכון בתוקף לפחות 6 חודשים לאחר תאריך הכניסה המתוכנן לויאטנם.

יש לצלם תמונת פספורט ולהגיש תמונות פספורט עדכניות בגודל ובפורמט הנדרשים על-פי דרישות הרשויות הוויאטנמיות.

לאחר מכן, יש למלא טופס בקשה לויזה, הכולל מידע אישי ופרטי הטיול המתוכנן. ולסיום יתקבל אישור כניסה מויאטנם לפני הנסיעה, אותו ניתן להציג בעת ההגעה לשדה התעופה בויאטנם או בכל אופן אחר באמצעותו תיכנסו אל גבולות המדינה.

תהליך הגשה

תהליך הגשת בקשה לויזה לויאטנם יכול להיעשות במספר דרכים.

כאן ב-Visa Hub תוכלו להגיש את הבקשה באופן מקוון יחד עם ליווי של צוות ויזה האב. אנו מספקים שירות מלא ומקיף להוצאת ויזות כניסה למדינות אסיה, ומנחים אתכם באשר לכל הטפסים והמסמכים הנדרשים. השירות הוא בשפה העברית, נגיש לכל לקוח ולקוחה ועובר בחינה קפדנית למען הוצאת ויזה במהירות וביעילות.

לצד זאת, הרי שניתן להגיש את הבקשה בשגרירות או הקונסוליה הויאטנית ולהתצטייד בכל הטפים הנדרשים מבעוד מועד, זאת לרבות תשלום אגרה.

כדאי לדעת שדרך נפוצה נוספת היא להוציא את הויזה עם לנמל התעופה בויטאנם. יש לציין כי על אף שמדובר בתהליך נפוץ, הרי שהוא טומן בחובו מעט סיכונים שמא יצוצו הפתעות ותקלות בלתי צפויות. כמו-כן, יש לצהטייד באישור כניסה אותו מציגים עם ההגעה לויאטנם לצורך התחלת תהליך הוצאת הוויזה.

האם ישראלים זקוקים לוויזה לויאטנם ללא קשר למטרות הביקור?

כן, כיום כל ישראלי המבקש להיכנס לגבולות ויאטנם, בין אם למטרות תיירות ובין אם מטעם מטרות עסקיות כאלו ואחרות, חייב להוציא אשרת כניסה לויאטנם מבעוד מועד.

יתרה מזאת, כל עוד לא תצטיידו באישור כניסה מוקדם או בוויזה לויאטנם, הרי שלא תוכלו לעלות על הטיסה.

יצוין כי הדבר נכון לגבי דרכון ישראלי, ובמידה ולרשותכם דרכון זר, הרי שהדבר משתנה וחשוב לבחון היטב את סוג הדרכון ואם הוא מקנה פטור מקבלת ויזה בכניסה למדינה.

מספר טיפים לסיום

וודאו כי כל המסמכים הדרושים, כולל תמונות פספורט, מוכנים ומעודכנים מראש. באשר לכל הפרטים שנתבקש למלא עבורכם, אנו נדלה מכם את הפרטים וננחה אתכם בכול.

בדקו את הדרישות העדכניות לויזה לויאטנם בהתאם לסוג הויזה והמדינה ממנה אתם מגיעים.

כמו-כן, כדאי לדעת כי הרשויות הויאטנמיות ממליצות להוציא את הוויזה בטרם הזמנת כרטיס הטיסה. לכן הקדימו והגישו את הבקשה לויזה זמן מספק לפני הנסיעה המתוכננת, כדי להימנע מעיכובים בלתי צפויים.

התייעצו איתנו

הוצאת ויזה לויאטנם היא תהליך חיוני ואנו ב-Visa Hub נשמח ללוותכם עם שירות מקצועי ומקיף שיאפשר לכם לקבל את אשרת הכניסה בהקדם האפשרי ובתהליך חלק ופשוט.