קמבודיה היא יעד תיירותי פופולרי המושך אליו תיירים ישראלים ואנשי עסקים. לצורך הכניסה לקמבודיה, רוב האזרחים הזרים נדרשים להוציא ויזה, וכך גם אנחנו הישראלים.

ב-Visa Hub אנו מציעים תהליך פשוט ומהיר להוצאת הוויזה לקמבודיה. כל שעליכם לעשות הוא לשלוח לנו את הפרטים הנדרשים בטופס שינחה אתכם בכל פרט ופרט, ולאחר מכן הצוות שלנו ייקח את המושכות ויעדכן אתכם בתוך מספר ימים עם הוויזה הנכספת.

סוגי הוויזות לקמבודיה

בקמבודיה קיימות שתי ויזות נפוצות האחת עבר תיירים והשנייה עבור אנשי עסקים. הוויזות אמנם עוטות על עצמן 'טייטל' שונה, אך הן למעשה מקנות זכויות זהות לתייר ולאדם הנכנס מטעם מטרות עסקיות עם תוקף ל-30 ימים.

חשוב לציין שאת שתי הוויזות ניתן לחדש ולקבל הארכה ל-30 יום נוספים. על מנת שתוכלו לבצע את הארכת הויזה שלכם לקמבודיה, עליהם להציג דרכון בתוקף לחצי שנה נוספת לכל הפחות, אזור ייעודי לחתימה וכן לשלם את האגרה הנדרשת.

מומלץ להאריך את הוויזה מבעוד מועד ולא להמתין למועד האחרון.

אפשרויות הוצאת ויזה לקמבודיה

ניתן להוציא ויזה לקמבודיה במספר דרכים.

אחת האפשרויות היא הוצאת ויזה מראש דרך האינטרנט, ובאתר Visa Hub נשמח לעמוד לרשותכם בכפוף להשארת מספר פרטים. הצוות של ויזה האב מתמחה במדינות המזרח הרחוק, ומייעל את התהליך למען נוחיותכם ובאופן המהיר ביותר.

ניתן להגיש בקשה לויזת תייר דרך אתר האינטרנט הרשמי של ממשלת קמבודיה, תהליך זה כולל מילוי טופס מקוון, העלאת תמונת פספורט ותשלום אגרה. לאחר אישור הבקשה, מקבלים את הויזה במייל, יש להדפיס אותה ולהציג בעת הכניסה לקמבודיה.

אפשרות נוספת היא להוציא אשרת כניסה לקמבודיה עם ההגעה לאחד משדות התעופה הבינלאומיים או בכניסה רגלית לגבולות המדינה. במקרה זה, יש למלא טופס בקשה, להצטלם במקום ולשלם אגרה. חשוב לציין כי התהליך עשוי לקחת זמן ולגרום להמתנה בתור. על-כן ההמלצה הגורפת היא להיערך מראש ולהוציא את הוויזה הנדרשת.

הוצאת ויזת עסקים לקמבודיה

ויזת עסקים מיועדת לאנשי עסקים המעוניינים לעבוד, להשקיע או לנהל עסק בקמבודיה, ומכאן שהיא מביאה עמה מעט היבטים שונים המצריכים התייחסות פרטנית.

תהליך הוצאת ויזת עסקים הוא דומה בכך שהוא כולל הגשת בקשה ראשונית באתר משרד ההגירה הקמבודי, הצגת מסמכים נוספים כמו מכתב הזמנה מעסק קמבודי או חוזה עבודה ותשלום אגרה ראשונית עבור ויזת עסקים, שבדרך כלל גבוה יותר מויזת תייר.

ויזת עסקים לקמבודיה ניתנת להארכה לתקופות של 3, 6, או 12 חודשים. הארכת הויזה לתקופות של 6 ו-12 חודשים מאפשרת כניסות ויציאות מרובות מהמדינה, בעוד שהארכה לתקופות קצרות יותר מקנה כניסה חד-פעמית.

חשוב לציין: כאשר מגישים בקשה להארכה ראשונית של ויזת עסקים בקמבודיה, אין צורך להציג אישור עבודה. עם זאת, כאשר מגישים בקשה להארכות נוספות, יש צורך להציג אישור עבודה בתוקף, מסמך שמוכיח את העסקתכם או את פעילותכם העסקית בקמבודיה, ורישיון מס במידת הצורך.

יתרונות בהוצאת ויזה לקמבודיה מבעוד מועד

הוצאת אשרת כניסה לקמבודיה מראש תחסוך לכם את ההמתנה בתור בשדה התעופה ותאפשר לכם להתחיל את הטיול או את הצעדים היזמיים העסקיים שאתם מתכננים, מיד עם הגעתכם וללא כל המתנה.

נוסף על כך, הוצאת ויזה מראש מאפשרת לוודא שכל המסמכים תקינים וכי הויזה מאושרת, דבר המונע סיכון של אי קבלת ויזה בשדה התעופה מסיבות כלשהן. אמנם מדובר בתרחיש לא סביר, אך היו מקרים מעולם, וכל אחד ואחת מאתנו היה וודאי רוצה לטוס בידיעה כי כל ההיבטים הביורוקרטיים הוסדרו מראש.

ואם לא די בכל אלו, הרי שהוצאת ויזה לקמבודיה מראש, תאפשר לכם לתכנו את מסלול הטיול מראש, כולל הזמנת מלונות ותחבורה, והיא תקל על ההתנהלות שלכם מבחינת אשרות נוספות או אישורים נדרשים.

התייעצו איתנו

תהליך הוצאת הויזה לקמבודיה משתנה בהתאם לצורך ולסוג הויזה. עם זאת, ישנם היבטים רבים דומים בין שני סוגי הוויזות.

הוצאת ויזה מראש, ובמיוחד במקרה של ויזת עסקים, מומלצת על מנת שתוכלו לחסוך זמן ולמנוע בעיות והפתעות לא צפויות.

אנו ב-Visa Hub נשמח לעמוד לשירותכם עם שירות יעיל ומסודר שיוודא כי אכן מצויים בידכם כל המסמכים הנדרשים, ולערוך את תהליך הגשת הבקשה לויזה על-פי ההנחיות של ממשלת קמבודיה