וייטנאם, המדינה שבדרום מזרח אסיה, קורצת למטיילים רבים שדמיונם ניצת בזכות השילוב המרתק של מסורות עתיקות ודינמיקה מודרנית. נופיה של וייטנאם משתנים וכוללים טרסות אורז שופעות, ג'ונגלים צפופים וחופים בתוליים. הארכיטקטורה הקולוניאלית העשירה שבה לצד המקדשים העתיקים ואנדרטאות מלחמה נוקבות.

אטרקציות המגוונות שלה כוללות: הרים עטופים ערפל, רחובות הומים של הערים הגדולות, המטבח הווייטנאמי ששמעו הגיע לרחבי כל העולם, שלל הפסטיבלים הססגוניים, סוגי מלאכות יד מסורתית ומנהגים מגוונים כל אלה הפכו את וייטנאם ליעד תיירותי מוביל.

דרישות הכניסה לווייטנאם

תוקף הדרכון

חובה להיות בעלי דרכון ביומטרי שתוקפו לפחות שישה חודשים לתקופה שמעבר לתאריך העזיבה המתוכננת את ווייטנאם.

רצוי שבדרכון יהיה לפחות דף ריק אחד לחותמות הגירה.

דרישות הוויזה

וויזה אלקטרונית, לאחרונה חלו אי אילו שינויים במדיניות ההגירה של ווייטנאם, והיא מעניקה אשרות אלקטרוניות לאזרחי כל המדינות המאפשרות מספר כניסות ולתקופת שהייה בת 90 יום.

תיעוד אפשרי נוסף

לעתים נדרשים לספק תיעודים המותאמים לאופי הביקור, כמו אישורי עבודה לנוסעים לענייני עסקים, הוכחות של הזמנות לבתי מלון או הוכחות יכולת כספית לתקופת השהות.

בהתאם לאופי הביקור, ייתכן שיידרש תיעוד נוסף. לדוגמה, ייתכן שיהיה צורך באישורי עבודה לנוסעים עסקיים, בהזמנות לבתי מלון, בכרטיסים הלוך ושוב או בהוכחה של מספיק כסף עבור השהייה המיועדת.

סוגי אשרות לווייטנאם

הסוגים הנפוצים ביותר של וויזה לווייטנאם הם:

ויזת תייר לווייטנאם

מיועדת בעיקר לתיירים ועל מנת להתאימה לצרכים שונים של תיירים היא קיימת בתצורות שונות והן:

וויזה אלקטרונית מוענקת למקשים בהתאם למטרת הביקור ומאפשרת: וויזת כניסה יחידה לווייטנאם למשך 90 יום או וויזת מרובת כניסות לווייטנאם לתקופה בת 90 יום.

וויזת מעבר לווייטנאם

וויזה אלקטרונית של וייטנאם נדרשת גם עבור אנשים הנוסעים דרך וייטנאם אך המעוניינים לעבור דרך וייטנאם למדינה אחרת. מונפקת לתקופה קצרה בהתאם למסלול הנסיעה.

סיכום

ווייטנאם מאפשרת לזרים לבקר בתחומיה באמצעות סוגים שונים של אשרות כניסה הניתנות למבקשים בהתאם לתקנות שנקבעו על ידי ממשלת וייטנאם. לפני הגשת בקשת האשרה יש לעמוד בכמה תנאים ספציפיים.

בין התנאים הללן ניתן למצוא: החזקת דרכון ביומטרי תקף עם תוקף של שישה חודשים לפחות הוכחה מספקת של תנאים כספיים של לכיסוי זמן השהות בווייטנאם, לעיתים נדרשים להמציא תוצאת בדיקה שלילית ל-COVID- ועוד.

בכל שאלה והתייעצות וכן לליווי מקיף להוצאת הוויזה הנדרשת, השאירו פניה וצוות Visa Hub ישמח לתת לכם שירות מקצועי ומהיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *